Thursday, November 12, 2009

masih




Masihkah ada cintamu
Seperti yang lalu
Terhadap diriku
Kau tak seperti dahulu

Maafkan diriku
Kernanya aku bersalah
Di manakah cinta sucimu
Di manakah cinta sucimu

Tiada cintamu padaku
Ku tahu ku bukannya lagi mimipi-mimpimu
Biarlah segala yang lalu
Lupakanlah segala memori cinta kita

Berlalu saja cinta kita
Berakhir saja cinta kita
Aku tak terbiasa
Aku tak biasa

Masihkah ada cintamu
Seperti yang lalu
Terhadap diriku
Kau tak seperti dahulu

Maafkan diriku
Kernanya aku bersalah
Di manakah cinta sucimu
Di manakah cinta sucimu

Tiada cintamu padaku
Ku tahu ku bukannya lagi mimipi-mimpimu
Biarlah segala yang lalu
Lupakanlah segala memori cinta kita

Tiada cintamu padaku
Ku tahu ku bukannya lagi mimipi-mimpimu
Biarlah segala yang lalu
Lupakanlah segala memori cinta kita

Berlalu saja cinta kita
Berakhir saja cinta kita
Aku tak biasa
Aku tak biasa

0 comments: