Wednesday, August 12, 2009

semalam


nape aku senyum camni?
huhu
lantak la
smalam bersama kwn2 bjalan mredah ujan semata2 nk tgk abg faizal
bjalan menyelitkn diri di celah2 khemah gerai
xmo basah....lencun...euuuu....
jalan punye jalan
ternampak timbunan beg2
murah2 lak tu
ape lg
gua pon slongkar r same2 ngn yg len
ternampak 1 beg ni
colourfullll
cm plangi abg gerai tu ckp
cun2...
biase la
bodek nk suh laku beg die
aku pon pe lg
kua duit yg baru dicucuk xsmpai 5 minit yg lpas
mlayang
tp xpe
mmg da lame pon aku nk bli beg
ni da ade yg bkenan di ati...aku ngap je la
pastu xmao da drop2 gerai
nti mlayang lg duit
bjalan dgn lajunye menuju ke padang
nk g pentas utama
abg faizal menunggu
ujan da reda
cm tau2 je kn
ala
ape salahnye berseronok skali skale
xkn la dgn title guru ni wt kite terikat xleh enjoy cm owg len
xrasional la
jom g padang kwn2
smpai2 dak2 UPSI IDOL tgh berentap
1st contestent pmpuan
1 1 nye pmpuan dlm contest tu
tgk la dorg perform
smbil duduk
duduk?
ye..btol
gara2 VIP sdg enak di sofa kt blakang
cm tgk forum perdana pun ye gak
duk diam2
murid yg baik la kunun
padang yg basah aku lapik ngn plastik itam aku amik kt kdai beg td
bijak x?
haha
potong2 kasi besar sket
duduk share ngn member
tgu punye tgu
smpai kali kedua sume contestent nyanyi
abg faizal lum muncul tibe lgik
agak kecewa la
tp sabar2
aku tetap sabar menunggu
suare dorg mmg blh blah la
xsangke gak
guru berbakat la tu
kt skolah nti sure2 tyme ari guru dorg yg kna nyanyi
n jd solo lagu
GURU MALAYSIA
hahahaha
tbe2 abg faizal muncul dari seblah kanan stage
ingtkan die nk dtg terbang cm SUPERMAN tu ke
tp die naik stage berlari2 anak gitu
comel je
first tyme tgk die live
mmg comel n cute sgt
suare power beb
tgh saket2 tekak camtu pon..still menyengat
sian die
da 2 mgu kna flu
jgn h1n1 da la
die lak wt lawak ramei yg kna pnyakit baru
b1n1
haha
nak BINI baruuuuuu la tuuuuuuu
agak klakar jugak la abg faizal kite tu
mlawak je kt stage
tp u mmg rock bro
sgt best
nti dtg la lagi ye
abg faizal=faizal tahir

3 comments:

eza roslan said...

abg botak
aku npk die je
huhu

nora_ezora_infzea said...

haha...ushar jgn x ushar....

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.